sfara tours orizontal va ureaza un 2021 plin de calatorii!

Recomandări pentru protejarea împotriva înghețului a contoarelor și instalațiilor de apă!

Recomandări pentru protejarea împotriva înghețului a contoarelor și instalațiilor de apă!

Având în vedere temperaturile scăzute, pentru a evita problemele legate de riscul de îngheț și pentru a evita cheltuielile cu reparațiile sau înlocuirea apometrelor și instalațiilor, societatea Vital S.A. adresează utilizatorilor serviciului câteva recomandări privind protecţia contoarelor şi branşamentelor de alimentare cu apă în perioada rece:

  • verificați conductele de apă, precum și robineții montați pe instalație, în vederea depistării pierderilor de apă care ar putea duce la înghețarea conductelor;
  • blocați accesul aerului rece în subsoluri, casele de scară si incintele pe unde trec instalaţiile;
  • montați geamuri acolo unde ele lipsesc și țineți ușile incintelor închise;
  • izolați conductele cu materiale izolatoare (polistiren, vată minerală sau orice alt material izolant);
  • în cazurile în care se constată lipsa capacelor la căminele de apometre vă solicităm să anunțați societatea VITAL S.A.

Conform articolului 134 (2) și (3) din Regulamentul de organizare și funcționare a serviciului public de alimentare cu apă potabilă și de canalizare, utilizatorii au obligația:

(2) să ia toate măsurile necesare pentru asigurarea protecției și integrității fizice a căminului de apometru, a contorului/aparatului de măsură de apă și a vanelor ce echipează branșamentul, dacă acestea se află pe proprietatea sa.

(3) Orice reparații și orice înlocuire de contor/aparat de măsură al cărui sigiliu a fost rupt și care a fost deschis sau demontat ori a cărei deteriorare se datorează unei cauze străine sau unei funcționări anormale în condiții de îngheț, incendiu, șocuri exterioare, furt, etc., sunt efectuate de Operatorul serviciului, pe cheltuiala exclusivă a utilizatorului dacă se constată vina acestuia.

Utilizatorii pot semnala problemele legate de funcţionarea apometrelor sau a serviciului de alimentare cu apă și canalizare la dispeceratul societății, la numerele de telefon: 0262/215150, 1, 2 și 0362/401052, 3, 0372/752661.

Vă mulțumim pentru înțelegere și colaborare!

SC VITAL SA

Previous Atragerea investițiilor în producția de opere audiovizuale intră în linie dreaptă. Doar pentru anul viitor sunt așteptate investiții de peste 200 de milioane de euro
Next Protest. Din 11 DECEMBRIE, Corpul GREFIERILOR va lucra doar la CAUZE URGENTE, va REDUCE la jumătate programul cu publicul, nu va mai lucra de sărbători, nu va mai asigura PERMANENȚĂ

About author

You might also like

📡 Actualitate 0 Comments

Moody’s schimbă perspectiva României la NEGATIVĂ de la stabilă

Agenţia de rating Moody’s schimbă perspectiva României la negativă de la stabilă. ”Mediul politic după alegerile parlamentare şi alegerile prezidenţiale anulate de la sfârşitul anului 2024 ar putea, de asemenea,

📡 Actualitate 0 Comments

Răspundem cititorilor. Când de poate fi VERIFICAT CONTORUL de apă? Vezi ce spun specialiștii

Contorul este aparatul de măsurare a cantităţii de apă consumată de utilizator, care se montează pe branşament între două vane/ robinete, la limita proprietăţii utilizatorului, fiind ultima componentă a reţelei publice,

📡 Actualitate 0 Comments

Atenționare de călătorie. Regatul Spaniei – cod portocaliu de vreme nefavorabilă în Comunitatea Autonomă Andaluzia

Ministerul Afacerilor Externe informează cetățenii români care se află, tranzitează sau intenționează să călătorească în Regatul Spaniei – Comunitatea Autonomă Andaluzia, că Agenția Meteorologică locală – AEMET a actualizat prognoza

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply